maandag 12 maart 2012

Wat ben ik bezig zeg!!!

OK van zolder kwam een mand met boeken, 2 dozen met kleding, zak met klei assesoires,en 2 dozen van alles wat.
Ok hier een voor:





De kleding opgeruimd en uitgezocht (sorry geen foto.
De klei assesoires uitgezocht en bij de rest gedaan. Daar moest toch echt een verzameltas voor komen.
Ik achter mijn naaimachine geklommen en snel een zak genaaid (Ik ben immers gisteren op het stoffenspektakel geweest)
(en op de valreep nog een zakje voor mijn wasballetjes in de kelderkast)






Toen ik beneden kwam heb ik nog een lade uitgeruimd met slingers enz.





En de bak met elastiekjes/lintjes/klipjes en alles wat er helemaal niet thuis hoort. geordend

En toen dat gereed was had ik nog een hele stapel van die give away armbandjes over.
Ik ben er altijd gek op!!!
Zitten van die leuke hangertjes aan of toch nog een mooie sluiting.
Ik deed ze dus altijd in de bak bij Fay haar elastiekjes maar ja zij is er eigenlijk te klein voor.

Ik heb ze dus allemaal losgemaakt en gesorteerd in mijn nieuwe sorteerdoos.(zoals eerder al vermeld van de action). Ziet er weer super uit maar de sorteerdoos is bijna vol. kga woensdag er nog maar een paar halen. Kan ik wel gebruiken bij al deze klussen.

3 opmerkingen:

  1. Jeuij, dat gaat goed bij jou! Je gaat als een speer! En nog een handige zak genaaid ook. Wat een feestje om je voor en na foto's te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjongejonge, jij hebt de smaak te pakken, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen