zaterdag 3 maart 2012

grote klus de schuur.

En of me dat een grote klus was.
Van 9 uur vnochtend tot 6 uur aan het ruimen/uitzoeken/stellingen bouwen enz geweest maar wat is het weer heerlijk. Het is nog niet helemaal gedaan maar de laatste loodjes zijn voor meneer Wachtendonk.
Voor:




De hele familie helpt mee:


En zo ziet het eruit als hij leeg is:
En dan staat alles dus buiten:


pffffffff wat een klus zeg. wij stellingen bouwen:


Ik heb een tik en die betaat uit kopjes /servies verzamelen ik kan daar gewoon geen nee tegen zeggen:


En zilveren kannetjes of zilverkleurig:

Ach ja de stellingen zijn weer ingeruimd.Alles heeft weer een plekje gekreg op vuil of overbodig na:



En dit moet dus nog weggebracht en er moeten nog wat stellingdelen korter gemaakt worden dan kan pim daar zijn afkortzaag,slijptol enz neerzetten.Wekjes voor Pim (meneer Wachtendonk) dus

 
 Zo ik vind deze wel voor heel de week tellen ik moet druk verder met mijn RRB boekje.
Vanavond lekker rustig voor de buis. We hebben het verdiend.
 
 
 

 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een werk. Maar ook een prachtig resultaat. Keurige schuur zo! En ik zie ook dat jullie het nodige hebben weggedaan.

    Hier mogen jullie met recht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow....ik ben echt jaloers hoor op zo'n onwijs keurige schuur....zou het mij ook zo goed gaan lukken straks met mijn garage vraag ik me nu af. Je mag met recht trots op je schuur zijn, echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super zeg !!! Wat een geweldig resultaat, zijn jullie vast wel supertrots op... Ben wel een beetje jaloers op de ruime schuur hoor haha met 1 stellingkast zou mijn schuur helaas al meteen vol zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!! Wat een klus hebben jullie geklaard zeg! Petje af hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen