maandag 12 maart 2012

Toch nog even 2 doosjes opgeruimd

2 doosjes werd 1 doos en die kan zo in de stelling met knutselspullen op zolder.
voor:







En wat leuk ik vond een foto van mij in groep 4 denk ik hahahah



en ja daarna zag het er zo uit:





Toen nog een klein klusje:
Voor




en na:




Wat ben ik toch blij dat ik jullie mede opruimers ben tegen gekomen. Ik doe dan toch sneller wat en ook structureel aan het opruimen.
wat zal ik blij zijn als de stellingen op zolder staan en ik jullie het opgeruimde resultaat kan laten zien!

3 opmerkingen:

  1. Haha, die voodoo-knuffel weer.
    Ben heel benieuwd hoe je zolder wordt. Kan ik alvast inspiratie opdoen voor als die bij mij aan de beurt komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah... dat hondje ; ( Maarreh, het is inderdaad waar dat als je structureel dingen aanpakt, je toch door gaat. Waar ik anders allang gestopt zou zijn pak ik nu soms toch nog effies een stukje tuin of iets anders aan. Al is het maar om nadien weer op de blog te kunnen zetten : ) Ga zo door hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat bloggen. Dat is een beetje het kersje op de taart. Soms doe je daardoor meer dan je eerst van plan was, alleen voor het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen