zaterdag 24 maart 2012

Vervolg zolder

Ja we gaan gestaag door.
Vandaag weer een stukje gedaan
Pim heeft dinsdag de stelling aan de andere kant gedaan maar daardoor zijn er ook weer spullen verplaatst en ziet alles er toch weer rommelig uit.
ok het begin







Ik ben begonnen en kwam nu foto boeken tegen ooooo dat is gevaarlijk.
Maar hier ben ik nog jong en erg knap hahahahhaha


Dit kookboek kwam ik ook tegen ik vond de serie altijd zo leuk maar het eten is toch echt te vet!!


OK de stelling en omgeving zagen er naderhand zo uit.





Al wel een verschil maar nog niet klaar.
Pim moet nog een paar grote stukken verplaatsen en dan nog 1 keer rommelen denk ik.
Ik nam ook nog 3 doosjes mee naar beneden om uit te zoeken





daarvan ging dit weg


en dit blijft



Ik vond ook nog mijn rapport uit de 1e klas.
mijn zoontje had deze week ook zijn rapport mee uit groep 3
hahhahaha wat een leuk vergelijk.




Zo nu ga ik de zon in. Na 4 dagen werken heb ik dat wel verdiend. Morgen mijn RRB boekje afmaken nog een heel klein stukje en dan kan deze ook weer op reis.
groetjes

1 opmerking: