maandag 19 maart 2012

Supertip van Sarah

Laatst zag ik op TV bij zo'n opruimprogramma het volgende:
Hier in noord nederland hebben we veel last van kalk.
Ik kreeg mijn dochekop niet meer schoon na 8 jaar kalk.
Ik zag op TV dat je een zakje met watten en schoonmaakazijn over de douchekop moet hangen met een elastiek.
Dit in laten werken een dagje.
Dan kan je alles er zo afborstelen
En ik geef toe het werkt erg goed.
Kijk hier.


Ik vind het echt verbluffend.
Ik stond op het punt een nieuwe te kopen maar dat is niet meer nodig. Pim heeft toen we de schuur aan het opruimen waren een nieuwe stang nog in de doos gevonden. Die zit er nu ook op dus alles is weer als nieuw.
Voor de rest vandaag. beddengoed uitgezocht dit in de vrijgekomen rolboxen voor onder het bed gedaan. (deze kwamen van zolder) De zolder stelling gevuld met zomer kleding/schoenen,duplo nog meer kookboeken enz. Papieren uit die boodschappentas uitgezocht.
Morgen de andere stelling dan kunnen we weer vooruit.

1 opmerking: