zaterdag 17 maart 2012

De zolder en stofjes

Het opruimen van de zolder gaat gestaag verder.
Vanochtend alle spelletjes van de kinderen (worden hier weinig gespeeld en anders alleen als we samen spelen) Naar zolder in het rek gedaan en de helft van de puzzels.
Wat van de duplo. (morgen de rest denk ik.)

Toen ben ik beneden begonnen met mijn stofjes en naaispulletjes uit te zoeken en wat naar boven kan in mijn rek hahahahahahha

Ok ik begon zo:





Na wat uitzoekwerk (er waren nog 2 manden maar die staan niet op de foto)
Is het zo:




De stelling zag er gisteren zo uit:


En nu:




En dit ging weer met het vuilnis mee:



Niet te geloven al 5 zakken vuil uit huis deze week!!!!
En dit??


Dit is voor morgen! Nu gewoon de was en boodschappen!!

2 opmerkingen:

  1. Haha... grappig te zien dat jij ook al vuilniszakken op de foto zet. Ik dacht dat ik al een tic had. Maar je bent weer mooi opgeschoten zeg! En groot gelijk dat je stopt en morgen de rest doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel weggedaan. En de stellingkast ziet er overzichtelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen