woensdag 14 maart 2012

vandaag weer mijn best gedaan.

De stelling staat aan 1 zijde. Dus ik kon een beetje doen. (ik ben wat ziekjes en in had mijn kindjes thuis natuurlijk)




Ik ben begonnen met weer wat opruimwerkjes.
Ik heb gesorteerd en alles bij elkaar netjes gedaan.




voor:


na:
 Daar in dat lege stukje kunnen mooi de klei spulletjes:




En toen had ik dit over:


Daar moest ik nog wel even mee aan de slag.
Een deel ging in de stelling op zolder. Kookboeken, handwerkboeken.
Een gedeelte had al een andere vaste plek gekregen. (pakpapier/lintjes enz.) dus dat bij de rest weggeruimd.
Ik heb ook nog een doos met knutselspullen op voorraad of bijzonder gemaakt. Deze gaat ook in de stelling op zolder.
Wij hebben een klein huisje dus dat is een beetje de voorraad stelling :-)



En daarna kon dit dus allemaal weg.
Heerlijk!!


Het wordt echt verlichtend dat ik alles een beetje in structuur krijg.
Ook dat als je iets wilt opruimen dat de helft al een vaste plek heeft en dat je het daar dan kunt neerleggen. Echt heerlijk.
Ik vind het zo fijn dat ik jullie ben tegengekomen op het net en de aanzet kreeg om aan de gang te gaan.
Zo morgen weer verder dan een klein klusje want ik moet werken morgen en ik wil vroeg naar bed ivm hardnekkige verkoudheid.

2 opmerkingen:

  1. Goed gewerkt hoor. En lekker veel wat het huis uit gaat. Ben heel benieuwd hoe de zolder uit komt te zien, uiteindlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk te lezen dat jij er ook zo blij mee bent. Heel herkenbaar! En lekker slapen hoor, ziel maar even goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen