dinsdag 28 februari 2012

grote klus de schuur.



We gaan dit weekend aan een megaklus beginnen.
Op mijn werk waren er stellingen over.
Ik heb toen 7 meter stelling verzameld.
Deze hebben we afgelopen weekend opgehaald
De houtenstellingen gaan de schuur uit en de stalen erin.
Dan moet dus alles de schuur uit en wordt het automatisch opgeruimd.
De houten stellingen gaan daarna naar zolder en kan ik daar mijn boeken en knutselspullen kwijt.
Een flinke klus want wij hebben een schuur van 5 meter lang.

2 opmerkingen:

  1. Wow, ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat, misschien kan ik nog goede ideetjes opdoen voor onze garage. Die moet uiteindelijk ook echt handiger ingericht want nu is het telkens heel kort na het opruimen meestal alweer een bende, ik ga je activiteiten in de schuur volgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je de stellingen kon krijgen. Dat is inderdaad een hele mooie aanleiding om het eens goed aan te pakken. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen