woensdag 22 februari 2012

De kast in de kamer klus 8

Belasting invullen brengt altijd nog een ander naar ding met zich mee.
Ik wordt dan geconfronteerd met het feit dat ik wel een erg rommelige kast heb.
Maandag ben ik daar maar eens mee aan de slag gegaan!!
Voor:

In deze kast ligt vanalles. Kabels laptops administratie, tekeningen van de kids enz..
Ik ben eerst maar eens begonnen de kabels uit te zoeken en gemarkeerd zodat ik makkelijk kan zien welke kabel van welk apparaat is.





De tekeningen en werkjes van de kinderen gaan naar hun kamer.
smincktas naar zolder in een stelling welke gepland staat als de stellingen in de schuur vervangen zijn met stellingen van mijn werk.
Ok ik was zover en toen zag de kast er zo uit:

Ik heb nog wel wat uitzoekwerk in de vensterbank



gisteren nog 2 postbakjes geregeld en nu ziet het er zo uit.



op naar de volgende klus!!

3 opmerkingen:

  1. Eigenlijk zou ik een lege reactie moeten plaatsen, want ik ben bijna sprakeloos. Wat een enorm verschil!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ruimt op! Je geeft me inspiratie om ook maar eens weer verder te gaan met mijn project. Was even in een flinke dip, zodoende. Maar ik doe het denk ik in héle kleine stapjes, niet zo grote als jij ben ik bang....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was een flinke stap maar veel plezier ervan. Het project is echt aan mijn huis besteed!!Heerlijk. Niet elke dag maar zeker elke week wat opruimen.

      Verwijderen