vrijdag 20 april 2012

De speelgoed kast

het begin:

Zo we gaan eerst aan de slag met een bak. Deze stoort me al een hele tijd want die gaat niet meer goed in de kast.
alles eruit effe lekker soppen en dan kijken wat wegkan en wat voor reserve naar zolder
dit gaat als reserve naar zolder:
En zo ziet de bak er dan uit
Nu de open vakken in de kast.
Eerst het makkelijke opruimwerk en wat wat moeilijker is op tafel laten staan
Dan is er dit nog over
Dat kan er nog wel bij
Alles weer schoon en opgeruimd
volgende week een paar bakken van fay met keukenspulletjes enz.
tot dan

5 opmerkingen:

  1. Kijk! Zo heb je toch maar weer mooi een fiks begin gemaakt! Goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh! En wedden dat de kast zo veel meer aantrekkingskracht op de kinderen heeft dan eerst?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjemig. Deze laat ik niet aan mijn kinderen zien, hoor. Anders weet ik zeker dat zij ook zon kast willen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heeft mijn man ooit eens zelf gemaakt om al het speelgoed gekadert in de ruimte te hebben ipv verspreid

      Verwijderen
  4. Wauw, dat ziet er goed uit. En wat zullen de kinderen weer heerlijk spelen. Nu zien ze weer wat ze allemaal hebben! Super gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen